Paus

Jag gör det enda rätta och pausar bloggtjafsandet ett tag. Har ingenting att skriva. Har blivit allt för mycket i skolan helt enkelt. I sommar har jag dock alldeles för mycket dötid som jag tänkte slösa på böcker och alkohol, vilket torde leda till både nästan intressanta texter samt personangrepp.

När ni inte kan läsa er favoritblogg (ha ha! jag hör er skratta ända hit) så borde ni kolla upp Objektiv Idealitet, Autonoma Kärnan och Kim Müller så ofta ni kan.

Hörs om ett par veckor!

One Response to Paus

  1. Patrik skriver:

    Jag brukade ju fan läsa din blogg! Vad ska jag nu göra i sommar?

Kommentera

