Vackert. Så jävla vackert.

Blondinbellas kompis har fått stryk. En kille kom fram, kallade honom borgarsvin och bögjävel och gav honom en snyting eller sju. Hela kroppen är varm och jag bara ler. Inte åt bögjävel – förhoppningsvis var det en dåligt vald förolämpning men homofobin är onekligen ganska utbredd i samhället… Men fan! Borgarsvinen får äntligen känna på våldet. Våld. Sånt som gör att mina kompisar inte sover, våld som ger mina kompisar ryggproblem när de är 25. Det är våldet som gör att jag inte har något vettigt jobb.

Självfallet ska de som stödjer och gillar detta ha sig en dos våld.

Valfriheten och individualismen är alltid de rikas individualism.

Ni försöker dölja er bakom en fasad av yttrandefrihet, men det handlar inte om yttrandefrihet. Det är som att stödja personer som går runt och skjuter kamrater och arbetare, det är precis vad borgarsvinen gör. Jag blir ärligt talat jävligt lycklig när sånt här händer. Hämnden är jävligt ljuv. Nästa gång tar någon Bella, och då är det fest i Sergelfontänen. Jag ska fan sno en fin skumpa för just det tillfället. Läs Hytthytt också, han skriver ännu bättre om hela grejen.

Klasshat!

One Response to Vackert. Så jävla vackert.

  1. wot skriver:

    det finns inget som heter valfrihet, det är ett borgerligt påfund. medan de lever i lyx och vi får betala vadfan dom än gör, om det så är att blondinbella tar ut vinst från sitt ”företag” och shoppar upp, eller att frederick federley startar en krog utan kollektivavtal och sätter den i konkurs direkt och låter skattebetarlarna bekosta detta lilla ”projekt” .. hur man än ser på det så är det en utsugande klass som alltid har gjort samma sak i samma syfte. att ta från allt och alla för att göra det fint för sig själva.

    det sista jag vill se när jag är gammal och dör – är blondinbella. jag hatar henne, och jag hoppas hon blir knivhuggen en vacker dag. dör på akuten mitt i natten, utan att hennes fantastiska kille eller kära familj är där. att hon dör i smärtor och att hon dör med ångest. varför det? för att hon har mer stålar än mig? nej, det är inget jag bryr mig om. finns dom som har mer stålar än hon och som gör värre saker (alla diktaturer världen över, USA, storföretagen..) men hon SYNS mer och hon syns inte för att hon är en samhällsvänlig människa, utan hon syns för att visa upp sin perversa shoppa-järnet-livsstil, denna uppblåsta stureplansytlighet som exploaterats till en jävla köttfärs av ångest och klassförakt.

    i början när jag såg hennes blogg hade jag ångest, avundsjuka för att jag inte massa pengar och kunde göra vad fan jag ville och veta att någon annan städade efter mig, sen insåg jag att jag inte ska känna så, jag ska vara stolt över min klass, över att datorn jag sitter vid varje dag har jag själv betalat med mitt eget slit, att jag har kompisar jag har just för att jag är som jag är, och inte för att jag fyller en viss status runt ett efterblivet överklasshak i innerstan, eller att jag är känd för att jag fick en leninstaty i present av en anonym beundrare, att jag filmar – istället för att vara känd för att jag skriver en dassig blogg om hur jävla mycket saker jag köper.

    blondinbella måste ut i verkligheten! hon behöver åka på stryk, bli bespottad, käka snabbmakaroner, inte ha råd att betala hyran utan måste ta massa lån, och att bo 40 minuter från innerstan och slussas ihop med folk från alla etniciteter i hela jävla världen. jag säger inte att det är något fel med det, men eftersom vi har failat så jävla hårt på intergrationen i det här landet, så ställs ju folk emot varandra, och det skapar bara oro och motsättningar.

    nej, jag röstar för att blondinbella blir nedstucken, hamnar på sjukhus och dör av blodförlust eller något annat trevligt.

    det ska kosta att vara fiende till arbetarklassen!

Kommentera

